Bc. Monika VLÁČILOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s. r. o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU

Project about Marketing Plan of Valero, s. r. o. gains a New Segment of the Market outside of the EU Subsidy Funds
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nalezením nového tržního segmentu společnosti Valero, s. r. o. na základě vytvoření strategického marketingového plánu. Informace a poznatky vztahující se k dané problematice uvedené v teoretické části jsou čerpány z odborné literatury. Za pomocí údajů zjištěných z využitých analýz jako je PEST analýza, matice GE a BCG, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza …více
Abstract:
This master thesis is concerned with finding a new market segment of a company Valero, s. r. o. based on creation of a strategic marketing plan. Information and findings concerning the query listed in the theoretical part have been extracted from specialized literature. A concrete project has been created with the help of data ascertained from the PEST analy-sis, GE and BCG matrix, Porter´s model of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLÁČILOVÁ, Monika. Projekt marketingového plánu společnosti Valero, s. r. o. pro získání nového segmentu trhu mimo do-tační fondy EU. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing