Martina HORÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán salonu krásy XYZ

Marketing plan of beauty salon XYZ
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je zhodnocení současné situace firmy, která působí na trhu jako salon krásy XYZ. V teoretické části jsou popsány skutečnosti, které je nutné při zpracování marketingového plánu znát. V praktické části je analyzován současný stav firmy a je vytvořen marketingový plán s nově navrženým marketingovým mixem.
Abstract:
The content of this bachelor thesis is evaluation of the current situation of the company, which operates in the market as a beauty salon XYZ. The theoretical part describes the facts that are necessary to know in the marketing plan process. The practical part analyzes the current state of the company and marketing plan is created with a newly designed marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21113

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Děckuláčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Martina. Marketingový plán salonu krásy XYZ. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe