Adéla BARTONCOVÁ

Bakalářská práce

Sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení

The self-concept of children with specific learning disabilities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení. V teoretické části je uvedena charakteristika specifických poruch učení, zahrnující jejich etiologii, diagnostiku a symptomatologii jednotlivých poruch učení. Následuje kapitola zabývající se sebepojetím a jeho vymezení, obsahu, aspektům a jeho vývoji v období školního věku a rané adolescence. Poslední kapitola teoretické …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the self-concept of children with specific learning disabilities. In theoretical part is shown characteristic of specific learning disabilities including their etiology, diagnostics and symptomatology of particular learning disabilities. The following chapter is devoted to self-concept and its definition, content, aspects and its development during school age and early …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Marek Malůš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARTONCOVÁ, Adéla. Sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta