Ing. Petr Tomek

Diplomová práce

Optimalizace konstrukčního celku "závěs listové pružnice vypružení" osobního automobilu

Optimalization constructional unit " hangings of suspension leaf spring loading" motor - car
Anotace:
Tato práce se zabývá řešením vzniku únavových lomů v oku pružnice. Dělí se na tři hlavní části. V první části (kapitola 4 až 6) stanovuje zatížení konstrukčního uzlu pružnice {--} závěs, dále okrajově popisuje konstrukci listové pružiny a jejího závěsu. Výpočet mechanického napětí metodou konečných prvků (MKP) je popsán v kapitolách 7 až 10. Poslední část práce obsahuje návrh konstrukčního řešení oka …více
Abstract:
This thesis deal with solving rise fatigue failure in eye of suspension leaf. The thesis was separeted on free main parts. Thesis set loads of constructional knot suspension leaf {--} suspension in the first part (chapter 4 and 6), then it marginally describes construction suspension leaf and suspension. Calculation mechanical stress by the help of method final elements (MKP) is described in chapters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Kout, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomek, Petr. Optimalizace konstrukčního celku "závěs listové pružnice vypružení" osobního automobilu. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla