Markéta Kotyrová
Diplomová práce
Podoby sexismu v reklamě
Forms of Sexism in Commercials and Advertisements
Anotace:
Diplomová práce, Podoby sexismu v reklamě, má za cíl zjistit, zda a jakým způsobem se v časopise Cosmopolitan a Maxim vyskytuje sexistická reklama. Teoretická část slouží k zorientování se v tématu. Definuje klíčové pojmy reklama, médium, mediální produkt, ukazuje způsob vytváření reklamních sdělení a blíže vymezuje základní pojmy, které se podílí na výběru publikovaného obsahu. Dále seznamuje s podstatou …víceAbstract:
The thesis, Forms of Sexism in Commercials and Advertisement, aims to determine whether and how the magazine Cosmopolitan and Maxim occurs sexist advertisement. The theoretical part is used for orientation in the topic. It defines key concepts advertisement, media, media product, shows how to create an advertisements and further defines the basic concepts involved in the selection of published content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Macků
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
David Jiráček -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Petr Dvořák
Název
Vložil
Vloženo
Práva