Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ – Bohuslava KRŇOULOVÁ
Bohuslava KRŇOULOVÁ
Bakalářská práce
Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ
Anotace:
Bakalářská práce Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ, se zaměřuje na rozvoj hmatu a přibližuje pomůcky, vhodné k jeho procvičování. Vymezuje také pojem jemné motoriky. Popisuje vývoj dítěte od prenatálního období do předškolního věku. Praktická část představuje seznam pomůcek a aktivit a postupů, které lze k procvičování hmatu a jemné motoriky využít. Součástí praktické části …víceAbstract:
Bachelor thesis Specific aids for the development of tactile perception of children in kindergarten, focused on the development of tactile and approximate aids, suitable for its practice. It also defines the concept of fine motor skills. Describes the development of the child from the prenatal period to preschool age. The practical part presents a list of aids and activities and procedures that can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRŇOULOVÁ, Bohuslava. Specifické pomůcky pro rozvoj hmatového vnímání dětí v MŠ. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Vnímání prostoru dětmi lesní mateřské školy
Klára Polívková -
Význam a přínos kontaktu kůže na kůži v péči o těžce a extrémně nedonošené novorozence
Tereza NEJDROVÁ -
Edukace v péči o děti s atopickým ekzémem
Markéta PAVELKOVÁ