AIDS jako globální problém a jeho komunikace – Mgr. Kristýna VOLHEJNOVÁ
Mgr. Kristýna VOLHEJNOVÁ
Diplomová práce
AIDS jako globální problém a jeho komunikace
AIDS as a Global Problem and its Communication
Anotace:
Diplomová práce na téma {\clqq}AIDS jako globální problém a jeho komunikace" zkoumá hlavní aspekty a nové trendy ve vývoji epidemie HIV/AIDS v průběhu posledních let. Obsaženy jsou statistické údaje o výskytu HIV/AIDS v České republice a ve světě, stejně jako charakteristika nejvýznamnějších kampaně a organizace. Práce zkoumá vliv marketingu při řešení problémů spojených s epidemií HIV/AIDS s důrazem …víceAbstract:
This dissertation critically re-examines the successes and failures of the global response to AIDS. It describes the main aspects and new trends in the developement of HIV/AIDS epidemic during the past years. The document contents statistics of HIV/AIDS prevalence in the Czech Republic as well as in the world including the most common ways of infection in particular regions. Some of the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor:
2746
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLHEJNOVÁ, Kristýna. AIDS jako globální problém a jeho komunikace. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová