Využití komiksů na hodinách přírodovědy – Martina Špalková
Martina Špalková
Diplomová práce
Využití komiksů na hodinách přírodovědy
Use of comics on science education
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá didaktickým tématem. V centru pozornosti autorky je zjišťování, jak a jestli vůbec využívají komiksy učitelé na prvním stupni základní školy. Komiks patří mezi netradiční didaktické prostředky a jeho aplikování je možné na různých hodinách na prvním stupni ZŠ. Pozornost předkládané diplomové práce byla v tomto kontextu soustředěna na předmět přírodovědy. Cílem diplomové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with didactic theme. The author's focus on finding out how and if teachers at the first stage of primary school use comics at all. Comics are the non-traditional didactic tool and its application is possible in various lessons at the first stage of elementary school. In this context, the attention of the submitted diploma thesis was focused on the subject of science. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špalková, Martina. Využití komiksů na hodinách přírodovědy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Katka Trnovcová -
Tvorba přírodovědného portfolia jako strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Marie Čecháková -
Není komiks jako komiks aneb jeho rostoucí síla a vývoj z historického hlediska
Jakub Neumann -
Autobiografický komiks a trauma
Klára Sládková -
Naučná výprava po jičínském okolí: přírodověda hravě
Pavlína Lachmanová -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Využití moderních metod ve výuce přírodovědy a přírodopisu u žáků se sluchovým postižením
Martin Kulda