Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické – Klára BOGAROVÁ
Klára BOGAROVÁ
Bakalářská práce
Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické
Professional counseling for pupils of practical basic schools
Anotace:
V teoretické části své bakalářské práce jsem se orientovala na mentální postižení, protože v základní škole praktické se většinou vzdělávají děti s lehkým mentálním postižením nebo se sníženým intelektem. Popsala jsem zde také instituce základního a dalšího vzdělávání pro tyto děti a samozřejmě také profesní poradenství. V praktické části své práce se zabývám zmapováním představ a pohledů na další …víceAbstract:
The theoretical part of my thesis is focused on a mental disability because most of the chil-dren with mild mental disabilities or low intellect.attend these special basic schools. I have also described the institution of basic and further education for these children and of course for professional consultancy. The practical part of this thesis is concerned about a survey of concepts and views on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
14187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ivana Marášková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOGAROVÁ, Klára. Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Další vzdělávání učitelů v oblasti práce s kulturní diverzitou na základních školách
Barbora Malá -
Koncepce dalšího odborného vzdělávání pro žáky středních odborných škol v MsK
Janáček Janáček -
Další vzdělávání učitelů v oblasti zvládání šikany na základní škole
Veronika Šibůrková -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková -
Specifika komunikace s pacientem s mentální retardací
Karolína Mezuláníková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Přístup k osobám s mentální retardací během výslechů trestných činů
Barbora Bočková -
Detekce patogenních genetických variant pomocí sekvenování nové generace u dětských pacientů s mentální retardací
Hana Poláčková