Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni ZŠ – Natálie LÉVAYOVÁ
Natálie LÉVAYOVÁ
Diplomová práce
Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni ZŠ
The impact of socially disadvantaged backgrounds on children's academic achievement in primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice vlivu sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni základních škol. Práce se zaměřuje na děti z rozvedených rodin a děti žijící v dětských domovech a zkoumá, jak tyto faktory ovlivňují jejich akademické výsledky, sociální adaptaci a psychickou pohodu. Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní metodologie, která zahrnovala polostrukturované …víceAbstract:
This master's thesis addresses the issue of how socio-economic disadvantage affects the academic success of children in the first level of primary education. The work focuses on children from divorced families and those living in children's homes, examining how these factors influence their academic performance, social adaptation, and psychological well-being. The research was conducted using a qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LÉVAYOVÁ, Natálie. Vliv sociálně znevýhodněného prostředí na školní úspěšnost dětí na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Pohledy pracovníků školních poradenských pracovišť na práci s dětmi z rozvedených rodin
Tereza Kačurová -
Protektivní faktory resilience u dětí z neúplných rodin z pohledu rodiče
Sylvie ČICHOŇOVÁ -
Rozvod v rodině očima mladých žen z rozvedených rodin
Klára Šrámková -
Resilience žáků 1. stupně ZŠ z rozvedených rodin z pohledu učitele
Lucie MUŽÍKOVÁ -
Rozvod rodičů z pohledu adolescentů z rozvedených rodin
Veronika MIKISCHOVÁ -
Děti z rozvedených rodin a jejich vztah s nevlastní rodinou.
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Osamostatňování mladých lidí z rozvedených rodin (na příkladu vysokoškolských studentů)
Andrea Vodičková -
Sebepojetí adolescentů z rozvedených rodin
Klára KVARDOVÁ