Social media as a tool for business development applied to a selected company – Yana Mussina
Yana Mussina
Bakalářská práce
Social media as a tool for business development applied to a selected company
Abstract:
This bachelor thesis focuses on assessing the role of social media in modern marketing and its influence on business development. The concept of SMM (Social Media Marketing) and its techniques and potential use in the marketing and advertisement activities is further analyzed. This is investigated in detail in the practical part which elaborates on the use of social media marketing possibilities on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSSINA, Yana. \textit{Social media as a tool for business development applied to a selected company}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bg5bjv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2018