Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu – Bc. Nikola Vaculová
Bc. Nikola Vaculová
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu
The Project of Increasing Competitiveness of the Vodný hrad s.r.o. by Using Marketing Mix Tools
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost a povědomí o Vodném hradu Hronsek prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Teoretická část zahrnuje literární rešerši zabývající se problematikou, která souvisí se zaměřením práce. V rámci řešení byla použita analýza marketingového mixu, geografická analýza, SWOT analýza, Porterova analýza a řízený rozhovor. V práci bylo navrženo řešení …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to increase the awareness and competitiveness of the Vodny hrad Hronsek through marketing mix tools. The theoretical part includes a literature search addressing issues related to the focus of this thesis. Within the framework of the solution, marketing mix analysis, geographical analysis, SWOT analysis, Porter analysis, and guided interview were used. The solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACULOVÁ, Nikola. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bgh72n/.
Jak správně citovat práci
Vaculová, Nikola. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Nabídka pro kongresový cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Lenka Podstranská -
Kongresový cestovní ruch v České republice a ve Francii
Petra Dobišová -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Kongresový cestovní ruch v prostředí České republiky a Ruska
Iana Plias -
Kongresový cestovní ruch v Hradci Králové
Adéla Balíková -
Kongresový cestovní ruch se zaměřením na letní školy
Michaela Lederová -
Kongresový cestovní ruch v hotelnictví České republiky
Hoang Mi Nguyenová -
Služební cesty a jejich vliv na využívání zařízení cestovního ruchu - kongresový a incentivní cestovní ruch
Eva Doležalová