Bc. Nikola Vaculová

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu

The Project of Increasing Competitiveness of the Vodný hrad s.r.o. by Using Marketing Mix Tools
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost a povědomí o Vodném hradu Hronsek prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Teoretická část zahrnuje literární rešerši zabývající se problematikou, která souvisí se zaměřením práce. V rámci řešení byla použita analýza marketingového mixu, geografická analýza, SWOT analýza, Porterova analýza a řízený rozhovor. V práci bylo navrženo řešení …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to increase the awareness and competitiveness of the Vodny hrad Hronsek through marketing mix tools. The theoretical part includes a literature search addressing issues related to the focus of this thesis. Within the framework of the solution, marketing mix analysis, geographical analysis, SWOT analysis, Porter analysis, and guided interview were used. The solution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaculová, Nikola. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu