Specifické poruchy učení u adolescentů se sluchovým postižením – Tereza HUMENÍKOVÁ
Tereza HUMENÍKOVÁ
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u adolescentů se sluchovým postižením
Specific Learning Disabilities of adolescents with impaired hearing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výskytem a projevy specifických poruch učení u adolescentů se sluchovým postižením. Cílem její výzkumné části je především zjistit, jak se diagnostikují SPU v kombinaci se sluchovým postižením, a snažit se analyzovat vzdělávání a způsoby podpory u žáků s touto kombinací postižení. Použili jsme metody kvalitativního výzkumu, a výsledky prezentovaly formou čtyř kazuistik. Pouze …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with occurence and speeches of specific learning disabilities of adolescents with impaired hearing. The aim of the research part is to find out how to diagnose specific learning disabilities in combination with impaired hearing and to try to analyze education and ways of support for pupils with this combination of disbailities. We used qualitative research methods and presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUMENÍKOVÁ, Tereza. Specifické poruchy učení u adolescentů se sluchovým postižením. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ