Postoj učitelů ZŠ ke komunikaci s rodiči žáků – Filip Doležel
Filip Doležel
Bakalářská práce
Postoj učitelů ZŠ ke komunikaci s rodiči žáků
Attitude of primary school teachers towards communication with pupils' parents
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postoji učitelů základních škol ke komunikaci s rodiči žáků. Cílem práce bylo zjistit postoj učitelů Základní školy Vyškov, Nádražní 5 ke komunikaci s rodiči žáků. Teoretická část se věnovala definici pojmu komunikace a dále druhům komunikace, faktorům ovlivňující proces komunikace a komunikačním bariérám. Také zde byli popsáni samotní aktéři komunikace, tedy učitel …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the attitudes of primary school teachers towards communication with parents of pupils. The aim of the thesis was to find out the attitude of teachers of Vyškov Primary School towards communication with parents of pupils. The theoretical part pursued the definition of the concept of communication and then to the types of communication, factors influencing the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Kryštof, Ph.D.
- Oponent: Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program:
Aplikovaná pedagogická studia
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Interkulturní aspekty komunikace zahraničních a tuzemských studentů na vybrané vysoké škole
Mariia Priidak -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Komunikace ve výuce AJ na VŠ
Aneta Bartošová -
Strategická komunikace náboru vysokoškolských studentů na sociálních platformách
Veronika Kocourová -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Teaching English to Young Learners with Specific Learning Difficulties: The Value of Teacher-Parent Cooperation
Lucie Leidolfová