Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně – Bc. Yvonne Krajčová
Bc. Yvonne Krajčová
Diplomová práce
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Environmental Marketing Strategy for Newly Forming Café in Zlin
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na navržení environmentální marketingové strategie pro nově vznikající kavárnu ve Zlíně. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu, společenské odpovědnosti firem či spotřebitelského chování. Praktická část práce analyzuje nynější kavárenský trh a pomocí smíšeného výzkumu zjišťuje preference v rámci kavárenského prostředí, kávy …víceAbstract:
The aim of the master thesis is to design environmental marketing strategy for newly for-ming café in Zlin. The theoretical part of the master thesis is focused on basic terms such as marketing services, marketing mix, corporate social responsibility or consumer buying be-haviour. The analytical part of the master thesis is analysing the café market in Zlin and thanks to mixed method research is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJČOVÁ, Yvonne. \textit{Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bhq0ma/.
Jak správně citovat práci
Krajčová, Yvonne. Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická