Kristýna Šimáčková

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka v odvětví finančních služeb

Customer Satisfaction in the Financial Services Industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka ve finančních službách. První část definuje pojmy z oblasti marketingu. Druhá kapitola vysvětluje pojmy spojené s řízením vztahů se zákazníky. Třetí část se specializuje na marketingový výzkum. Praktická část se zabývá zpracováním dotazníkového šetření. Závěr práce shrnuje výsledky a doporučení dotazníkového šetření.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction in financial services. The first part defines terms from the field of marketing. The second chapter explains the concepts associated with customer relationship management. The third part specializes in marketing research. The conclusion of the thesis summarizes the results and recommendations of the questionnaire survey.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimáčková, Kristýna. Spokojenost zákazníka v odvětví finančních služeb. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku