Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele – Bc. David Zielina
Bc. David Zielina
Diplomová práce
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
Employer branding: Employer brand creation
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele“ je analýza současných nástrojů vytváření značky zaměstnavatele ve vztahu k současným generacím zaměstnanců, Generaci Y a Z.Práce se zaměřuje na propojení a popis employer brandingu a personálního marketingu, dále pak na nástroje, které jsou v současné době využívány k jejich budování. Současně jsou popsány obě generace …víceAbstract:
The object of this diploma thesis „Employer Branding: Employer Brand Creation“ is to analyze current tools for creating an employer brand in relation to current employees, Generation Y and Z.The thesis focuses on the connection and description of employer branding and personal marketing as well as the tools that are currently used to build them. At the same time are described both generations of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba employer brandové strategie podniku
Samuel Olbrich -
Budování značky zaměstnavatele
Monika Vencourová -
Vliv značky zaměstnavatele na rozhodování studentů VŠE o budoucím zaměstnání
Tereza Görschelová -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Tvorba employer brandové strategie podniku
Samuel Olbrich -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková
Název
Vložil
Vloženo
Práva