Možnosti použití vybraných náhražek sladu a chmele při výrobě piva – Bc. Radoslav Němeček
Bc. Radoslav Němeček
Diplomová práce
Možnosti použití vybraných náhražek sladu a chmele při výrobě piva
The possibillity of using subtitutes malt anh hops in the beer production
Anotace:
Cílem mojí diplomové práce bylo zjistit možnosti využití náhražek sladu a chmele při výrobě piva.V diplomové práci je popsána výroba piva, dále je v ní problematika náhražek chmele a sladu a jejich zpracování při výrobě piva. Při posuzování vhodnosti náhražek, jsem posuzoval průběh varního procesu a také senzorické vlastnosti uvařených piv.Z výsledků mojí vyplívá, že chmel a slad jsou na našem území …víceAbstract:
The aim of my thesis was to investigate the possibility of using substitutes for malt and hops in beer production.The thesis describes the production of beer, as is the issue of substitutes hops and malt processing and beer production. When assessing the suitability of the substitutes, I reviewed the progress of the brewing process and the sensory properties of beers.Accordance to my results is that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Gregor, Ph.D.
- Oponent: Petr Otřísal, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie a technologie potravin / Technologie potravin
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vysokotlaké pasterace na senzorický profil nefiltrovaného piva
Lukáš Klazar -
Náhražky masa: faktory, které (de)motivují spotřebitele při nákupu
Markéta Drábková -
Mateřské mléko a jeho náhražky
Marie Pettíková -
Analogy (náhražky) některých potravin - sýry, cukrovinky. Jejich označování a nabízení v distribuční síti. Informovanost prodejců i spotřebitelů (včetně provozovatelů stravovacích služeb).
Adéla ABRMANOVÁ -
TRENDY V KONZUMACI NÁHRAŽEK MLÉKA ROSTLINNÉHO PŮVODU
Jitka Drgová -
Marketingová strategie veganských a vegetariánských náhražek živočišných produktů
Lucie Baliharová -
Kávoviny náhražka kávy nebo něco navíc ?
Jana Kubalová -
Využití tuků a jejich náhražek v masné výrobě
Sylva Bartůňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva