Dominika TRHLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Porovnání výukových metod při vyučování fyzické geografie na druhém stupni ZŠ

Comparison of teaching methods in the education of physical geography at the elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na porovnávání klasických (reproduktivních) vyučovacích metod a aktivizační (produkčních) vyučovacích metod při vyučování fyzické geografie na druhém stupni základní školy. Klasické vyučovací metody kladou důraz na metody slovní a naopak aktivizační vyučovací metody jsou zaměřeny na používání názorně-demonstračních metody, jejíž součástí byly mnou připravené pokusy, sloužící …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on comparison of classical (reproductive) teaching methods and activation (production) teaching methods in physical geography education on the second level of elementary schools. Classical teaching methods emphasize verbal methods on the contrary activation teaching methods focus on the use of illustrative-demonstration methods, part of which were my prepared experiments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Markéta Pluháčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRHLÍKOVÁ, Dominika. Porovnání výukových metod při vyučování fyzické geografie na druhém stupni ZŠ. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Geografie se zaměřením na vzdělávání