Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu – Jiří KRÁSNÝ
Jiří KRÁSNÝ
Bakalářská práce
Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu
Plan to improve sales for a particular company
Anotace:
Tato bakalářská práce, jejíž název zní Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu, má za cíl analyzovat používané marketingové nástroje kosmetického salónu Studio OK a nalézt vhodná řešení v oblasti marketingu pro zvýšení tržeb tohoto podniku. K řešení daného problému je využito rozboru marketingového mixu, SWOT analýzy a marketingu na internetu, především webových stránek a jejich následná analýza …víceAbstract:
This bachelor work called Plan to improve sales for a particular company, aims to analyze use of marketing tools of beauty salon Studio OK, and find appropriate marketing solutions to increase sales of the company. Marketing mix analysis, SWOT analysis and marketing on the Internet, especially web-sites and its following analysis done by webanalytics, financial statements and inquiry survey are used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
41796
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁSNÝ, Jiří. Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Úprava webové stránky Vakcinace.cz za účelem optimalizace práce v ordinaci
Jiří Beran -
Možnosti provozování aktivit v přírodě na území CHKO Brdy - SWOT analýza
Jakub VONDRÁŠEK -
Tvorba návrhu webové stránky pro cukrárnu La Almare
Nikola Brabencová -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
Tai Linh Nguyenová