Jiří KRÁSNÝ

Bakalářská práce

Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu

Plan to improve sales for a particular company
Anotace:
Tato bakalářská práce, jejíž název zní Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu, má za cíl analyzovat používané marketingové nástroje kosmetického salónu Studio OK a nalézt vhodná řešení v oblasti marketingu pro zvýšení tržeb tohoto podniku. K řešení daného problému je využito rozboru marketingového mixu, SWOT analýzy a marketingu na internetu, především webových stránek a jejich následná analýza …více
Abstract:
This bachelor work called Plan to improve sales for a particular company, aims to analyze use of marketing tools of beauty salon Studio OK, and find appropriate marketing solutions to increase sales of the company. Marketing mix analysis, SWOT analysis and marketing on the Internet, especially web-sites and its following analysis done by webanalytics, financial statements and inquiry survey are used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41796

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁSNÝ, Jiří. Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností