Čtenářské dílny a jejich realizace na 1. stupni základní školy – Radka VOLFOVÁ
Radka VOLFOVÁ
Diplomová práce
Čtenářské dílny a jejich realizace na 1. stupni základní školy
Readers Workshops and their Implementation in Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou čtenářských dílen a jejich vlivem na rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků základních škol. Cílem práce bylo prokázat rozdíly ve výsledcích žáků, které v rámci výuky absolvují čtenářské dílny a žáků, kteří v rámci výuky čtenářské dílny neabsolvují. Teoretická část se věnuje čtenářské gramotnosti, problematice RWCT včetně E-U-R modelu a metodám rozvoje čtenářské …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of reading workshops and their influence on the development of reading literacy of primary school pupils. The purpose of the work was to prove the differences in the results of students who complete reading workshops and students who do not complete reading classes. The theoretical part deals with reading literacy, Reading and Writing for Critical Thinking issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLFOVÁ, Radka. Čtenářské dílny a jejich realizace na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam ilustrace při rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí s narušeným jazykovým vývojem
Kateřina Hrbáčková -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti na 2. stupni základní školy
Dagmar TRČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Čtenářské dílny na 1. stupni základních škol
Karolína KAHÁNKOVÁ -
Čtenářské dílny na 1. stupni základní školy
Andrea PŘÍVAROVÁ -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová
Název
Vložil
Vloženo
Práva