Analýza využití sdílené a cirkulární ekonomiky v lesnicko-dřevařském sektoru – Aleš Kůs
Aleš Kůs
Bakalářská práce
Analýza využití sdílené a cirkulární ekonomiky v lesnicko-dřevařském sektoru
Analysis of Circular and Sharing Economy in the Forestry-Wood Industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití sdílené a cirkulární ekonomiky v lesnicko-dřevařském sektoru. Práce obsahuje literární rešerši, která je rozdělena na dvě části. První část se věnuje sdílené ekonomice, konkrétně blízkému vysvětlení pojetí sdílené ekonomiky a segmentům a oblastem, kde je možné se s touto formou ekonomiky setkat. Především je zmíněna situace v České republice. Důležitou částí …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the use of shared and circular economy in the forestry and wood industry. The work includes a literary research, which is divided into two parts. The first part is dedicated to the shared economy, specifically a close explanation of the concept of the shared economy and the segments and areas where it is possible to meet this form of economy. Primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radek Rinn
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelný rozvoj ve výuce výchovy ke zdraví
Jakub Reischl -
Negativní dopady konzumerismu na udržitelný rozvoj
Jiřina Urgošíková -
Faktory ovlivňující rozvoj akvakulturního chovu ryb v ČR
Jakub Hartl -
Současné trendy v produkci a spotřebě potravin a jejich vliv na trvale udržitelný rozvoj
Lucie Slaníková -
Sdílená ekonomika z pohledu B2B trhu
Jolana Rufrová -
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Digital Demand Generation in B2B market
Patrícia Krausová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi
Název
Vložil
Vloženo
Práva