Šárka HLAVÁČKOVÁ
Diplomová práce
Asertivita u žáků 1. stupně ZŠ
Primary school students assertiveness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem asertivních dovedností u žáků na 1. stupni ZŠ. V teoretické části je popsána asertivita a její specifika, jednotlivé způsoby chování a souvislost asertivity s RVP ZV. Praktická část je zaměřena na rozvoj samotných asertivních dovedností. Cílem diplomové práce je konkrétní dovednosti rozvíjet prostřednictvím aktivit realizovaných ve vyučovacích jednotkách na ZŠ.Abstract:
The thesis deals with the development of assertiveness skills of primary school students. The theoretical part describes specifics of assertiveness, individual behaviors and connections with assertiveness and RVP ZV. The practical part is focused on the development of assertiveness skills. The aim of the thesis is to develop specific skills through the activities realized in the teaching units in primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Adámková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÁČKOVÁ, Šárka. Asertivita u žáků 1. stupně ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Asertivní dovednosti u vedoucích pracovníků
Michaela Baráková -
Asertivní dovednosti v řízení lidských zdrojů
Monika Hanáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva