Důsledky používání manipulačních technik v masmédiích – Bc. Jakub KÝR
Bc. Jakub KÝR
Diplomová práce
Důsledky používání manipulačních technik v masmédiích
Effects of using manipulating techniques in masmedias
Anotace:
V diplomové práci ?Důsledky používání komunikačních manipulačních technik masmédii? se zaměřím na nejčastěji užívané techniky a prostředky, sloužící k manipulaci a ovlivnění hodnot, postojů, chování uživatelů a na důsledky, které tato manipulace způsobuje. Vycházím ze své bakalářské práce ?Analýza manipulačních komunikačních technik v masmédiích? obhájené v roce 2006 na Katedře psychologie a sociální …víceAbstract:
In my diploma thesis called The Effects of Using Techniques of Manipulation in Mass medias I will focus on the most applicable techniques and means of mass media which are used in the manipulation and influence of values, attitudes, behaviour and habits of the media users. After the introduction and short basic characteristic of communication I am dealing with the historical progress in the third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008
Zveřejnit od: 30. 6. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KÝR, Jakub. Důsledky používání manipulačních technik v masmédiích. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce s poradenským zaměřením
Práce na příbuzné téma
-
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova