Spotřebitelské chování vysokoškolských studentů při nákupu biopotravin – Petra Laštovičková
Petra Laštovičková
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování vysokoškolských studentů při nákupu biopotravin
Consumer behavior of university students when buying organic food
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace spotřebitelského chování vysokoškolských studentů při nákupu biopotravin a na základě výsledků formulovat doporučení pro zvýšení spotřeby biopotravin u této skupiny spotřebitelů. Dílčím cílem je mimo jiné zjištění možné závislosti mezi oborem studia a vztahem k biopotravinám. To má zajistit odhalení smýšlení mladé generace o budoucnosti organického zemědělství …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the consumer behaviour of university students when purchasing organic food and based on the results to formulate recommendations for increasing the consumption of organic food in this group of consumers. The partial goal is among other things to determine the possible dependence between the field of study and the relationship to organic food. This is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAŠTOVIČKOVÁ, Petra. \textit{Spotřebitelské chování vysokoškolských studentů při nákupu biopotravin}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bl0ha9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Barbora Mašková -
Comparison of Czech and French Organic Agri-Food Sector
Helena Šrámková
Název
Vložil
Vloženo
Práva