Denisa Fialová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury

The Analysis of Marketing Communication of the Selected Travel Agency Franchise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Cílem teoretické části bylo provést průzkum literárních zdrojů pro oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané franšízy. Na základě výsledků analýzy byly …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in the selected travel agency franchise. The aim of the theoretical part was to conduct a research of literary sources for the area of marketing communication and the formulation of the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was an analysis of the current state of marketing communication of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fialová, Denisa. Analýza marketingové komunikace vybrané franšízy cestovní agentury. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe