Návrh marketingové komunikace domu s pečovatelskou službou – Marek Sedlák
Marek Sedlák
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace domu s pečovatelskou službou
Proposal of marketing communication of House with care service
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové propagace pro Dům s pečovatelskou službou v obci Silůvky. Cílem práce je navrhnout vzhled budoucích internetových stránek pro vybraný subjekt. Práce obsahuje charakteristiku DPS a popis služeb, které jsou v Domě poskytovány, SWOT analýzu a analýzu konkurence se zaměřením na jejich internetovou propagaci. Nedílnou součástí práce je vytvoření …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on creating proposal of marketing communication for House with care service in village Silůvky. Goal of this thesis is to propose appearance of future website for chosen subject. The thesis contains characteristics of House with care service and description of services which are provided in House, SWOT analysis and analysis of competitors with focus on their internet propagation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva