Kommunikative Strategien im Deutschunterricht – Karolína PLZÁKOVÁ
Karolína PLZÁKOVÁ
Bakalářská práce
Kommunikative Strategien im Deutschunterricht
Communications Strategies in the German lessons
Abstract:
This work examines the problematic of communication strategies (CS) used by L2 speakers. Because of no existing universally definition of CSs, is the first part of this work a theoretical explanation of CSs, including several taxonomies of CSs. In the second, more practical, part is the study of using the CS by the students of the Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem. This study aimed …víceAbstract:
Tato práce se zabývá problematikou komunikačních strategií v cizím jazyce. Jelikož nelze předložit žádnou všeobecnou definici, která by definovala komunikační strategie, je první část této práce zaměřena na teoretické objasnění komunikačních strategií, které obsahuje i jejich taxonomie. Druhá část je založena na empirickém zkoumání. Je zkoumáno praktické užití komunikačních strategií studenty katedry …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLZÁKOVÁ, Karolína. Kommunikative Strategien im Deutschunterricht. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Interkulturní germanistika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a použití standardizovaných nástrojů pro diagnostiku neurogenních poruch komunikace
Milena Košťálová -
Počáteční komunikace s dětmi cizinců v běžné mateřské škole
Jana Nosová -
Cizojazyčná komunikační kompetence nelékařského zdravotnického personálu
Martin Večeřa -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku: autoevaluační zpráva školy
Barbora Winklerová -
Typy žáků a strategie jejich výuky v hodinách ruštiny jako cizího jazyka
Michaela Kykalová -
Strategie a motivace ve výuce cizích jazyků zaměřené na písemný projev
Michaela Uherková -
Subjektivní vnímání projevů specifických poruch učení a strategie jejich zvládání u dospělých studentů při studiu cizích jazyků.
Kateřina Spurná