Hygienické a pracovní návyky u levorukých žáků na 1. stupni ZŠ – Lucie KOLÁŘOVÁ
Lucie KOLÁŘOVÁ
Diplomová práce
Hygienické a pracovní návyky u levorukých žáků na 1. stupni ZŠ
Hygienic and Working Habits of Left-handed Pupils at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hygienickými a pracovními návyky levorukých žáků na 1. stupni základních škol. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a výzkumnou. Teoretická část práce pojednává o základních informacích o lateralitě, mozkových hemisférách a školní zralosti. Hlavní pozornost je zaměřena na leváka a psaní, kde se věnujeme přípravě na psaní i jednotlivým hygienickým a pracovním …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the hygienic and working habits of left-handed pupils at the first level of elementary schools. The thesis is divided into two main parts, theoretical and research. The theoretical part of the thesis deals with basic information about laterality, brain hemispheres and school maturity. The main focus is on leftist and writing, where we focus on preparation for writing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Šimková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Lucie. Hygienické a pracovní návyky u levorukých žáků na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol, Základy speciální pedagogiky pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Jane Austen's and Emily Brontë's Life Experiences on their Novels Persuasion and Wuthering heights: A Comparative Study
Barbora Nečasová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Lateralita u žáků primární školy
Eva ŠESTÁKOVÁ -
LATERALITA A VÝCHOVNĚ VZDĚLÁVACÍ PROCES U ŽÁKŮ 1. STUPNĚ ZŠ
Nikol WEISSGÄRBEROVÁ -
Levorukost na 1. stupni ZŠ
Monika ŠIMLOVÁ -
Levorukost hudebníků
Marek JIROVSKÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva