Patrícia Kalatová

Bakalářská práce

Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve

Anotace:
Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce spracováva teoretic-ké východiská marketingovej komunikácie na B2B trhu a popisuje jednotlivé ná-stroje marketingovej komunikácie na tomto trhu. Druhá časť obsahuje analýzy ná-strojov …více
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to define Specifics of B2B Marketing Communi-cation in Mechanical Engineering. The aim is to analyse the communication mix tools of the selected company with an emphasis on their effectiveness in the company. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of marketing communication on the B2B market and describes individual tools of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslového podniku