Řečová výchova žáků na 2. stupni ZŠ – Bc. Veronika VOPATOVÁ
Bc. Veronika VOPATOVÁ
Diplomová práce
Řečová výchova žáků na 2. stupni ZŠ
Development of speaking skills of students between the ages of 12-15 years
Anotace:
Tato práce se zabývá řečovou výchovou žáků na 2. stupni základních škol. Je rozdělena do dvou částí. První z nich je ryze teoretická. Dozvíme se v ní, jakými způsoby lze rozvíjet řečové dovednosti dětí a jakou roli plní v tomto procesu učitel českého jazyka. V části praktické se věnujeme analýze 8 nahrávek pořízených na základních školách v Plzeňském kraji. Sledujeme v nich, zda vyučující svým vyjadřováním …víceAbstract:
This work focuses on speaking skills of students between the ages of 12-15 years. It is devided into two parts. One part is strictly theoretical. You can learn about the whole process of development of language, speaking skills and how the teacher´s role becomes very important. The second part is practical. We gather 8 recordings from elementary schools around Pilsen city and analyze the teacher´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jitka Málková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOPATOVÁ, Veronika. Řečová výchova žáků na 2. stupni ZŠ. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Pavlína Forejtová -
Mluvená forma jazyka v povědomí dospívajících jedinců
David Provazník -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Role učitele v rozvoji komunikace a kooperace u dětí se sluchovým postižením předškolního věku
Denisa Adamíková -
Rozvoj pedagogických kompetencí perspektivou VŠ učitelů - expertů
Boušková Boušková -
Transkripce a analýza hovorové španělštiny
Kristina Tesar