Bc. Magdalena Pelikánová

Diplomová práce

Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.

Project of Marketing Management Hospital TGM Hodonín, p.o.
Anotace:
Diplomová práce má za cíl vytvoření marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p. o. V teoretické části diplomové práce jsou stručně zpracovány poznatky týkající se zdravotnictví a jeho řízení, zdravotní politiky, popis marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení a plánování, marketingu služeb,charakteristiky marketingu ve zdravotnictví a marketingové řízení nemocnic …více
Abstract:
The thesis is aiming at creating a model of market-oriented corporate governance for the Nemocnice TGM Hodonín hospital. In its theoretical part it is dealing with the public health system, health policies and their marketing, strategic marketing and planning of health services, characteristics of healthcare marketing and market-based governance of hospitals. The practical part of the thesis presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pelikánová, Magdalena. Projekt marketingového řízení Nemocnice TGM Hodonín, p.o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví