Praktické využití e-learningu ve vzdělávání – Karel Blaňár
Karel Blaňár
Bakalářská práce
Praktické využití e-learningu ve vzdělávání
Practical use of e-learning in education
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vzdělávacím procesu za využití informačních a komunikačních technologií. Tento vzdělávací proces se nazývá elektronické vzdělávání neboli e-learning. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část se zaměřuje na pojetí e-learningu jako takového obecně, poté jsou popsány jeho role a nástroje. Součástí je také zhodnocení výhod a nevýhod …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the educational process using information and communication technologies. This educational process is called e-learning. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the concept of e-learning in general, then its roles and tools are described. It also includes evaluation of advantages and disadvantages associated with e-learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Application of English Language Teaching Methods at Primary Level Education
Dominika ŠÁROŠI -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Postoje a zkušenosti českých učitelů s konceptem blended learning
Natálie MIKOLÁŠOVÁ -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Ověření efektivnosti výuky anglického jazyka modelem blended learning aplikovaným v distanční části online komponentem MyEnglishLab
Danuše Vymetálková -
Blended learning ve výuce žáků s SPU
Robin Horák -
Blended learning ve vzdělávací činnosti dětského zájmového kroužku
Jiří PLACHÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva