Analýza vnímání značky vybrané společnosti – Alžběta Theuerová
Alžběta Theuerová
Bakalářská práce
Analýza vnímání značky vybrané společnosti
An Analysis of Brand Perception of a Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky z pozice zákazníka, protože je klíčovou součástí úspěchu značky. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení pojmů jako je značka, hodnota značky, vnímání značky, marketingová komunikace a další. Praktická část se skládá z představení vybrané společnosti a analýzy anonymního dotazníku zaměřeného na cílovou skupinu vybrané společnosti. V závěru …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with brand perception from the customer's point of view as it is a crucial part of the brand's success. The theoretical part focuses on defining the terms like brand, brand equity, brand perception, marketing communication and more. The practical part consists of an introduction to the selected company and an analysis of an anonymous questionnaire aimed at the target audience …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Theuerová, Alžběta. Analýza vnímání značky vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík