Alžběta Theuerová

Bakalářská práce

Analýza vnímání značky vybrané společnosti

An Analysis of Brand Perception of a Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky z pozice zákazníka, protože je klíčovou součástí úspěchu značky. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení pojmů jako je značka, hodnota značky, vnímání značky, marketingová komunikace a další. Praktická část se skládá z představení vybrané společnosti a analýzy anonymního dotazníku zaměřeného na cílovou skupinu vybrané společnosti. V závěru …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with brand perception from the customer's point of view as it is a crucial part of the brand's success. The theoretical part focuses on defining the terms like brand, brand equity, brand perception, marketing communication and more. The practical part consists of an introduction to the selected company and an analysis of an anonymous questionnaire aimed at the target audience …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Theuerová, Alžběta. Analýza vnímání značky vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi