Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání – Bc. Petra MACHÁTOVÁ
Bc. Petra MACHÁTOVÁ
Diplomová práce
Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání
The use of project-based learning in inclusive education
Anotace:
Diplomová práce "Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání" je rozdělena na tři části teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část diplomové práce je rozdělená na tři části, první se zabývá historií a transformací projektové metody. Také objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících s projektovou metodou, popisuje aktéry projektové metody a její plusy a mínusy. Druhá …víceAbstract:
The use of project-based learning in inclusive education thesis consists of three parts theoretical, empirical and practical part. Theoretical part thesis consists of three parts. Scope of the first theoretical part is history and transformation of the Project Method. It also clarifies fundamental terminological definition related to Project Method. It describes the participants and the pluses and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁTOVÁ, Petra. Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projektová metoda jako jedna z možných vyučovacích metod na málotřídní základní škole
Kateřina LIŠKOVÁ -
Projektová metoda ve výuce vlastivědy - "Židovské město Terezín"
Lucie Žáčková -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Cheb a blízké okolí.
Karina PITTROFFOVÁ -
Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ
Michala KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková -
PROJEKTOVÁ METODA A SOUČASNÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Pavlína Lohynská -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL