Bc. Petra MACHÁTOVÁ

Diplomová práce

Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání

The use of project-based learning in inclusive education
Anotace:
Diplomová práce "Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání" je rozdělena na tři části teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část diplomové práce je rozdělená na tři části, první se zabývá historií a transformací projektové metody. Také objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících s projektovou metodou, popisuje aktéry projektové metody a její plusy a mínusy. Druhá …více
Abstract:
The use of project-based learning in inclusive education thesis consists of three parts theoretical, empirical and practical part. Theoretical part thesis consists of three parts. Scope of the first theoretical part is history and transformation of the Project Method. It also clarifies fundamental terminological definition related to Project Method. It describes the participants and the pluses and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHÁTOVÁ, Petra. Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika

Práce na příbuzné téma

Všechny práce