Marketing vybrané realitní kanceláře – Veronika MAŠKOVÁ
Veronika MAŠKOVÁ
Diplomová práce
Marketing vybrané realitní kanceláře
Marketing of selected real estate agency
Anotace:
Diplomová práce s názvem ?Marketing vybrané realitní kanceláře? se zabývá hodnocením marketingových aktivit mostecké franšízové pobočky realitní kanceláře Century 21 Bydlete s námi a následným navržením takových doporučení, která by mohla pozitivně ovlivnit působení realitní kanceláře na trhu. Hodnocení marketingových aktivit je v diplomové práci provedeno na základě komparace těchto aktivit s aktivitami …víceAbstract:
The thesis titled ?Marketing of selected real estate agency? deals with the evaluation of marketing activities of the franchise branch office estate agency Century 21 Bydlete s námi from Most and subsequent proposal such recommendations which could positively affect the working of the real estate agency in the market. The evaluation of marketing activities in the thesis is based on the comparison of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŠKOVÁ, Veronika. Marketing vybrané realitní kanceláře. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace
Anna Kabeeva -
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybraného hotelu
Nikola Mrůzková -
Hodnocení marketingových aktivit vybrané obchodní společnosti
Denisa Šusterová -
Vyhodnocení marketingových aktivit hospodářsky postiženého regionu - okres Most
Michaela Pechová -
Analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu
Jekaterina Krivenchuk -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Robert Zeman -
Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL
Zuzana Rozsypalová -
Analýza marketingových aktivit společnosti zabývající se výrobou zdravotnických prostředků
Noémi Orosz