Tereza Maštalířová

Bakalářská práce

Analýza konkurence digitální agentury

Digital Agency Competition Analysis
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza konkurence digitální agentury. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jakým způsobem agentury komunikují na začátku spolupráce s novými klienty menšího rozsahu. K získání těchto informací byla využita metoda mystery mailingu. Vedlejším cílem práce je zjistit informace o konkurenčních agenturách, jejich službách a postojích. V závěrečné části jsou představeny návrhy …více
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis is the competitive analysis of a digital agency. The main goal of the thesis is to explore how agencies communicate at the beginning of a collaboration with new, smaller-scale clients. The mystery mailing method was used to obtain this information. A secondary goal of the thesis is to gather information about competitor agencies, their services, and their attitudes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Katarína Seifriedová
  • Oponent: Tereza Karhanová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava