Veronika Poláčková

Bakalářská práce

Marketing a ekonomika Národní házené

Marketing and economy of National handball
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou národní házené. Dále pak rozborem ekonomické a marketingové situace národní házené v České republice, faktory, které ji ovlivňují a příčiny stávající situace. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která by pomohla získat nové finanční zdroje, nové návštěvníky a zvýšit celkovou atraktivitu národní házené.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the characteristics of the nationall handball. It also includes the analysis of the economic and marketing situation of the national handball in the Czech republic and factors which affect it and the causes of the current situation. The aim is to set a marketing strategy which could help attract new financial resources, new visitors and increase the overall attractiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Zveřejnit od: 15. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Poláčková, Veronika. Marketing a ekonomika Národní házené. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní