Marketing a ekonomika Národní házené – Veronika Poláčková
Veronika Poláčková
Bakalářská práce
Marketing a ekonomika Národní házené
Marketing and economy of National handball
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou národní házené. Dále pak rozborem ekonomické a marketingové situace národní házené v České republice, faktory, které ji ovlivňují a příčiny stávající situace. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která by pomohla získat nové finanční zdroje, nové návštěvníky a zvýšit celkovou atraktivitu národní házené.Abstract:
The bachelor thesis deals with the characteristics of the nationall handball. It also includes the analysis of the economic and marketing situation of the national handball in the Czech republic and factors which affect it and the causes of the current situation. The aim is to set a marketing strategy which could help attract new financial resources, new visitors and increase the overall attractiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Zveřejnit od: 15. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Poláčková, Veronika. Marketing a ekonomika Národní házené. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management sportovní
Práce na příbuzné téma
-
Cirkulární ekonomika a marketing
Senta Brunerová -
Marketing a ekonomika vybraného podniku
Patrik Kučera -
Marketing sdílené ekonomiky v dopravě
Monika Krůželová -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Marketing v oblasti sdílené ekonomiky v realitním sektoru
Andrea Votrubová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing a ekonomika podniku
Veronika Nováčková