Postavení privátní značky obchodního řetězce – Veronika HAVLOVÁ
Veronika HAVLOVÁ
Bakalářská práce
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu nebo kvantitu a na základě výsledku navrhnout rozvoj privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Teoretickou část představuje literární rešerše, která popisuje danou problematiku …víceAbstract:
The main purpose of my bachelor thesis is to find how do consumers perceive the private brand of Lidl chain store on the Czech market. The secondary purpose is to find out whether the consumers prefer the quality to quantity, or not. And according to the results I suggest the development of private brands in this chain store. My bachelor thesis is divided into two parts: The theoretical part of my …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Veronika. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj privátních značek v České republice
Klára Vlachynská -
Postavení privátních značek obchodního řetězce
Hana Vytřísalová -
Vývoj obchodních značek
Lucie Hanáková -
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Nikola Koryntová -
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Kateřina Paskerová -
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Ludmila Molišová -
Trendy ve vývoji privátních značek v maloobchodě
Linda Straková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta
Název
Vložil
Vloženo
Práva