Mužské genderové stereotypy v časopise Esquire – Petra Pisková
Petra Pisková
Bakalářská práce
Mužské genderové stereotypy v časopise Esquire
Men gender stereotypes in magazine Esquire
Anotace:
Tento text se zabývá rozborem mužských genderových stereotypů v celostránkové reklamě, která byla inzerována v exkluzivním pánském časopise Esquire za první pololetí roku 2006. Práce vychází ze sociálně konstruktivistického paradigmatu, v jehož rámci definuje základní genderové pojmy a kategorie. Zmiňuje se také o reklamě a její psychologii. Těžiště práce ale spočívá v rozboru jednatřiceti reklam, …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of men gender stereotypes observed in a full-page advertisement published in an exclusive magazine for men - Esquire in the first half of the year 2006. The paper is based on the paradigm of social constructivism and within its frame it defines basic gender concepts and categories. It also refers to advertisement itself and its psychology. But the main focus of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedoucí: Ivana Ostřížková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Christine Korsgaardové sociální konstruktivismus
Michal Peichl -
Cooperation as a Baseline Tool of Social Theory
Karel VRANOVSKÝ -
Realismus a sociální konstruktivismus ve filozofii vědy
Gabriela STRAKOVÁ -
The Social Construction of Environmental Issues: The Case of Climate Change
Vendula Hurníková -
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova