Petra Pisková

Bakalářská práce

Mužské genderové stereotypy v časopise Esquire

Men gender stereotypes in magazine Esquire
Anotace:
Tento text se zabývá rozborem mužských genderových stereotypů v celostránkové reklamě, která byla inzerována v exkluzivním pánském časopise Esquire za první pololetí roku 2006. Práce vychází ze sociálně konstruktivistického paradigmatu, v jehož rámci definuje základní genderové pojmy a kategorie. Zmiňuje se také o reklamě a její psychologii. Těžiště práce ale spočívá v rozboru jednatřiceti reklam, …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of men gender stereotypes observed in a full-page advertisement published in an exclusive magazine for men - Esquire in the first half of the year 2006. The paper is based on the paradigm of social constructivism and within its frame it defines basic gender concepts and categories. It also refers to advertisement itself and its psychology. But the main focus of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: Ivana Ostřížková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.