Marketingová komunikace BEezbariérové TRÉningové KAvárny BETREKA – Bc. Jiří MASTÍK
Bc. Jiří MASTÍK
Diplomová práce
Marketingová komunikace BEezbariérové TRÉningové KAvárny BETREKA
Marketing Communication Barrier BETREKA training cafe
Anotace:
Diplomová práce Marketingová komunikace BEzbariérové TRÉninkové KAvárny BETREKA pojednává o marketingovou komunikaci firmy poskytující sociální službu. Definuje sociální reklamu jako na celek, a snaží se zmapovat nejednost terminologie. Zabývá se funkcí a činností firem, které poskytují sociální služby a zároveň musí plnit i své komerční aktivity. Věnuje se také právní a etické části sociální reklamy …víceAbstract:
Thesis Marketing Communication barrier training cafes BETREKA the process marketing communications firm providing social services. Defines social advertising as a whole and trying to map nejednost terminology. It deals with the functions and activities of companies that provide social services. He is also the legal and ethical social advertising. Using a questionnaire and in-depth interviews with leading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18583
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASTÍK, Jiří. Marketingová komunikace BEezbariérové TRÉningové KAvárny BETREKA. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková