Saiana Erdyneeva

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti EuroEducation

EuroEducation Marketing Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti EuroEducation, a to na základě vlastního marketingového výzkumu. Dílčím cílem práce je zhodnocení současného stavu marketingové strategie firmy, provedení potřebných analýz jejího prostředí. První část diplomové práce je zpracována metodou analýzy a porovnání odborné literatury s cílem poskytnout teoretický a …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improving the marketing strategy of EuroEducation, based on its own marketing research. The partial goal of the work is to evaluate the current state of the company's marketing strategy, to perform the necessary analyzes of its environment. The first part of the diploma thesis is processed by the method of analysis and comparison of professional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses br2fb2 br2fb2/2
2. 4. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.