Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže – Bc. Veronika KADLECOVÁ
Bc. Veronika KADLECOVÁ
Diplomová práce
Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže
Personal marketing strategy in the Salesian Youth Center.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií interního personálního marketingu Salesiánské střediska - domu dětí a mládeže České Budějovice. Teoretická část pojednává o pojmech, jako jsou dobrovolníci, motivací dobrovolníků, personálním marketingem a strategií personálního marketingu v neziskových organizacích. Podává strategii interního personálního marketingu vybrané organizace a na základě kvalitativního …víceAbstract:
This thesis deals with the internal HR marketing strategy in the Salesian Youth Center - Center for Children and Youth in České Budějovice. The theoretical part deals with topics like volunteers, volunteer motivation, personal marketing and personal marketing strategies in non-profit organizations. It provides personal marketing strategy in the certain organization and tries to make possible improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Zveřejnit od: 8. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Šetek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLECOVÁ, Veronika. \textit{Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/br6gme/.
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Veronika. Strategie personálního marketingu v Salesiánském středisku mládeže. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Michaela Bauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva