Využití marketingových nástrojů v ruském profesionálním fotbalovém klubu – Alexey Kuzin
Alexey Kuzin
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů v ruském profesionálním fotbalovém klubu
Usage of marketing tools in Russian professional football club
Anotace:
Práce se zaměřuje na popis chování spotřebitelů fotbalu a na popis vnitřních a vnějších vlivů, které na spotřebitele působí v procesu navstevy stadiona PFC CSKA.Cílem práce je zjistit profil návštěvníků stadionu, jaká jsou kontaktní místa pro návštěvníky a zjistit důvody nízké návštěvnosti stadionu.Všeobecný portrét fanouška PFK CSKA je sestaven na základě odpovědí respondentů na otázky: ženatý muž …víceAbstract:
The work was aimed on description of customer behavior of football fans and on the description of internal and external factors, which affects football customer decisionsThe aim of the work was to describe a portrait of PFC CSKA supporter in general and to underline points of contacts with different groups of football fans.General portrait was based on most common answers to questions in the online …víceKlíčová slova
Fotbal Vyzkum Rusko Spotrebitel Spotrebni chovani Marketing spotrebitelsky výzkum CSKA
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Pavel Král, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Spotřební chování na vybraném trhu
Jan Sehnoutka -
Výzkum spotřebitelského chování
Adéla Paličková -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Spotřební chování na trhu s čajem
Tetiana KOTIV
Název
Vložil
Vloženo
Práva