Pavla Jechová

Bakalářská práce

Budování značky s využitím obalu

Brand building with the usage of packaging
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou produktového obalu jako prostředku propagace. Především je věnována estetické funkci obalů. Zabývá se tvorbou ideálního obalu, současnými trendy v designu a ekologickou výrobou. V teoretické části práce je popsána důležitost obalu, v jako prostředku pro ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na obaly reprezentantů produktového …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of product packaging as a means of promotion. Primarily it is devoted to the aesthetic function of packaging. It focuses on the creation of ideal packaging, current trends in design and ecological production. The theoretical part of the thesis describes the importance of packaging as a means of influencing consumer purchasing behaviour. The practical part focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jechová, Pavla. Budování značky s využitím obalu. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku