Bc. Silvia Daňová

Diplomová práce

Vývoj nového produktu a uvedení na trh

New-Product Development and Launching to a Market
Anotace:
Úlohou diplomovej práce je navrhnutie produktu v oblasti prírodných sviečok. Cieľom práce je analyzovať prostredie trhu, na ktorý bude nový produkt uvedený a na základe teoretických a analytických poznatkov vytvoriť nový produkt a návrh marketingovej komunikácie jeho uvedenia na trh. Práca sa skladá z teoretickej, praktickej a projektovej časti. Teoretická časť pozostáva z definície značky, strategického …více
Abstract:
The purpose of the master's thesis is to design a product in the field of natural candles. The thesis aims to analyse the market environment where the new product will be launched and, based on theoretical and analytical knowledge, to create a new product and marketing communication proposal for its launching to a market. The thesis consists of a theoretical, analytical and project part. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Daňová, Silvia. Vývoj nového produktu a uvedení na trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace