Symptomy hyperkinetické poruchy korelující s narušenou komunikační schopností v pragmatické rovině u žáků 1. tříd ZŠ – Jana DOMINCOVÁ
Jana DOMINCOVÁ
Diplomová práce
Symptomy hyperkinetické poruchy korelující s narušenou komunikační schopností v pragmatické rovině u žáků 1. tříd ZŠ
Symptoms of the Hyperkinetic Disorder Correlating with the Impaired Communication Ability at Pragmatic Language Level in 1st grade pupils
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat souvislostí narušené komunikační schopnosti v pragmatické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy (ADHD) u dětí prvních tříd základní školy. Autorka provede rešerši odborné literatury a na jejím základě podrobněji a šířeji prostuduje problematiku narušené komunikační schopnosti a ADHD. V teoretické části autorka zpracuje relevantní témata a provede kritickou analýzu …víceAbstract:
The diploma thesis will deal with the connection between impaired communication ability in the pragmatic language level and hyperkinetic disorder (ADHD) in primary school children. The author carries out a research of specialized literature and on the basis of it studies in more detail and broadly the issue of impaired communication ability and ADHD. In the theoretical part the author elaborates relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Ilona Pešatová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOMINCOVÁ, Jana. \textit{Symptomy hyperkinetické poruchy korelující s narušenou komunikační schopností v pragmatické rovině u žáků 1. tříd ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bs9ty4/.
Jak správně citovat práci
DOMINCOVÁ, Jana. Symptomy hyperkinetické poruchy korelující s narušenou komunikační schopností v pragmatické rovině u žáků 1. tříd ZŠ. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy chování jako sekundární symptom hyperkinetické poruchy
Miloš JÁNSKÝ -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková