Popularizace matematiky prostřednictvím geocachingu – Tereza ČINČEROVÁ
Tereza ČINČEROVÁ
Bakalářská práce
Popularizace matematiky prostřednictvím geocachingu
Popularization of Mathematics through geocaching
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje propojení matematiky a geocachingu. Cílem bakalářské práce je ukázat, jak lze využít tuto populární hru pro budování lepšího vztahu k matematice zejména u dětí a dospívajících. A také ukázat jak mohou keše motivovat ke studiu matematiky. První část je věnována geocachingu popisuje čím je, jak vznikl a některé jeho charakteristiky. Ve druhé části je uvedeno několik vybraných …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on linking mathematics and geocaching. The aim of the thesis is to show how to use this popular game for building a better relationship to mathematics. Especially to show, how the caches could motivate for mathematics studying children and adolescents. The first part is about geocaching - describes what it is, how it began and some of its characteristics. In the second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lukáš Honzík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČINČEROVÁ, Tereza. Popularizace matematiky prostřednictvím geocachingu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Matematická studia
Práce na příbuzné téma
-
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Propojení vzdělávacích oblastí Matematika a její aplikace a Člověk a společnost
Veronika ŠVEJDOVÁ -
Mezipředmětové vztahy biologie člověka a matematiky ve výuce 2. stupeň ZŠ
Radka VAVRUŠKOVÁ -
Propojení výuky matematiky a geografie pomocí prostředí GIS
Petr POMIJE -
Propojení výuky matematiky a geografie na 2. stupni ZŠ
Eva Kapounová -
Komunitní GPS navigace WAZE a její srovnání s ostatními GPS navigacemi
Roman Dušek -
GPS tracking system using the Sigfox IoT network
Marek Mišík -
GPS Drawing v kontextu umění nových médií
Tereza Cenková