Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin – Tomáš VORÁČEK
Tomáš VORÁČEK
Diplomová práce
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
The brand advertising in the selected company at the food market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu postupu při propagaci značky (značek).Abstract:
This diploma work focuses on analysis the brand comprehension and advertising strength in retail food-market segmented according to the settlement size within spotřební družstvo Jednota České Budějovice. Also it suggests the changes in promotion strategy of this brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2008
Zveřejnit od: 17. 10. 2008
Identifikátor:
5637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 11. 2008
- Vedoucí: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VORÁČEK, Tomáš. Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 10. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 10. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Provozně podnikatelský obor
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie – Jednota, spotřební družstvo Hlinsko
Ondřej Havlíček -
Analýza logistických procesů u distribučního centra Jednota, spotřební družstvo České Budějovice
Ladislav Novák -
Personální činnosti ve společnosti Jednota, spotřební družstvo ve Zlíně
Roman Machů -
Využití controllingu v podniku JEDNOTA, spotřební družstvo v Boskovicích
David Grénar -
Analýza finanční struktury Jednoty, obchodního družstva Tábor a komparace se spotřebními družstvy Jednota v Jihočeském kraji
Kateřina Štaubrová -
Zhodnocení systému náboru pracovníků podniku Jednota, spotřební družstvo, Moravský Krumlov
Lydie Denková -
Ocenění podniku spol Jednota, spotřební družstvo v Nymburce
Jan Nepimach -
Logistika ve vazbě na marketing - Jednota, spotřební družstvo v Třešti.
Filip Landa
Název
Vložil
Vloženo
Práva