Analýza úspěšnosti komunikační strategie obchodní pobočky firmy Panasonic Marketing Europe GmbH pomocí marketingového výzkumu – Bc. Michaela ŠVINGEROVÁ
Bc. Michaela ŠVINGEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza úspěšnosti komunikační strategie obchodní pobočky firmy Panasonic Marketing Europe GmbH pomocí marketingového výzkumu
Performance Analysis of the Communication Strategy of Panasonic Marketing Europe GmbH by Means of Marketing Research
Anotace:
Ústředním motivem této bakalářské práce je hodnocení komunikační strategie na základě marketingového výzkumu. Komunikační strategie je analyzována u české pobočky společnosti Panasonic. Na samém začátku tohoto dokumentu je na několika stranách vysvětlena teoretická problematika, týkající se zaměření mé bakalářské práce. Následná část dokumentu seznámí čtenáře s několika základními fakty globálně o …víceAbstract:
This bachelor´s thesis aims to evaluate the communication strategy by means of the marketing research. I have analyzed the communication strategy of the Czech subsidiary of Panasonic. Theoretical issues concerning the topic of my work are explained at the very beginning of this work on several pages. The next part of the work gives information on some basic facts about Panasonic globally, and also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVINGEROVÁ, Michaela. \textit{Analýza úspěšnosti komunikační strategie obchodní pobočky firmy Panasonic Marketing Europe GmbH pomocí marketingového výzkumu}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/btlnfp/.
Jak správně citovat práci
ŠVINGEROVÁ, Michaela. Analýza úspěšnosti komunikační strategie obchodní pobočky firmy Panasonic Marketing Europe GmbH pomocí marketingového výzkumu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková