Bc. Michaela ŠVINGEROVÁ

Bakalářská práce

Analýza úspěšnosti komunikační strategie obchodní pobočky firmy Panasonic Marketing Europe GmbH pomocí marketingového výzkumu

Performance Analysis of the Communication Strategy of Panasonic Marketing Europe GmbH by Means of Marketing Research
Anotace:
Ústředním motivem této bakalářské práce je hodnocení komunikační strategie na základě marketingového výzkumu. Komunikační strategie je analyzována u české pobočky společnosti Panasonic. Na samém začátku tohoto dokumentu je na několika stranách vysvětlena teoretická problematika, týkající se zaměření mé bakalářské práce. Následná část dokumentu seznámí čtenáře s několika základními fakty globálně o …více
Abstract:
This bachelor´s thesis aims to evaluate the communication strategy by means of the marketing research. I have analyzed the communication strategy of the Czech subsidiary of Panasonic. Theoretical issues concerning the topic of my work are explained at the very beginning of this work on several pages. The next part of the work gives information on some basic facts about Panasonic globally, and also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVINGEROVÁ, Michaela. Analýza úspěšnosti komunikační strategie obchodní pobočky firmy Panasonic Marketing Europe GmbH pomocí marketingového výzkumu. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/